מנוף הרמה מחיר לשעה כאשר רוצים לשכור מנוף

מנוף הרמה מחיר לשעה כאשר רוצים לשכור מנוף כשאנו עוברים דירה ולא נוכל להעביר את כל הריהוט והחפצים דרך המעלית או המדרגות. במצב כזה אנו ניצבים בפני דילמה, האם להותיר את החפץ מאחור ולרכוש חדש בדירתנו הבאה או שמא להזמין מנוף הרמה שישנע את החפצים שלנו ביעילות ובבטחה.

"מנופי אדיר" היא חברה שברשותה צי מנופים מרשים, בשלל גדלים וגבהים, כל מנוף מתאים לעבודה בתנאים מסוימים ועד גובה מקסימלי משתנה. נשמח לעזור לכם להעביר בבטחה ריהוט או חפצים כבדים וגדולים.

מנוף הרמה מחיר לשעה

 

כמה עולה השכרה של מנוף הרמה מחיר לשעה?

השכרת מנוף הרמה מחיר לשעה מתומחרת באופן שונה על פי שעה או על פי יום. "מנופי אדיר" שואפים להתאים את מסגרת הזמנים של ההשכרה לצרכיו של הלקוח, זאת כדי לחסוך לו כסף וזמן רב. עלות ההשכרה משתנה גם על פי סוג המנוף ומשקל החפץ שברצוננו לשנע, למשל מנוף לקומות גבוהות יותר בדרך כלל יהיה יקר יותר ממנוף לקומות הנמוכות, בהתאמה גם חפץ כבד ביותר יהיה יקר יותר לשינוע מחפץ במשקל נמוך.

היות וזו סוגייה שמורכבת משלל משתנים, טווח המחירים של השכרת מנוף הרמה הוא נרחב ויכול לנוע מ-300 שקלים לשעת השכרה ועד 1200 שקלים לשעת השכרה. לכן, נשמח להציע לכם הצעת מחיר משתלמת ומתאימה עבורכם בטלפון מספר- 054-9244144.

כיצד ניתן לחסוך בכסף בעת השכרת מנוף הרמה?

אנו במנופי אדיר משתמשים בכל השיטות והדרכים כדי לספק ללקוחותינו את הצעת המחיר הזולה ביותר בשוק. כדי לחסוך בכסף נמליץ ללקוחותינו להכין את הציוד שיש להעביר מבעוד מועד, כך נחסוך זמן ביום ההובלה. נמליץ להשתמש במנופי הרמה בימים נוחים מבחינת מזג אויר, העבודה מסורבלת יותר כאשר רוחות חזקות או גשמים מפריעים לצוות ההובלה, וכך גם היא אורכת זמן רב יותר.