מנוף הרמה בהוד השרון

מנוף הרמה בהוד השרון – במגזר הפרטי:

מנופי ההרמה הפכו להיות אלמנט בלתי נפרד מהליך מעבר דירה בהוד השרון. מנופי הרמה מספקים פתרון להובלת ציוד ורהיטים שלא ניתן לשנע בדרכים המקובלות בעקבות משקלם הגדול או מימדיהם החריגים. דוגמאות לפריטים שאנו במנופי אדיר נוהגים להוביל:

* מוצרי חשמל כדוגמת מקררים, תנורים, מכונות כביסה, מזגנים ועוד.

* רהיטים- כל רהיט שקשה או בלתי אפשרי להוביל בעזרת סבל.

* דודי שמש ודודי חשמל.

* פרגולות.

* מטבחים, ארונות מטבח, מוצרים נלווים.

* פסנתרים.

* פינוי פסולת מהדירה.

אז אם אתם עוברים דירה בהוד השרון והסביבה, התקשרו אלינו למנופי אדיר, תקבלו הצעת מחיר משתלמת, שירות מקצועי, ייעוץ איכותי ועבודה מושלמת.

מנוף הרמה בהוד השרון

מנוף הרמה בהוד השרון – במגזר העסקי:

בשנים האחרונות הבנייה בהוד השרון והסביבה הפכה להיות גבוהה יותר ויותר, העלאת והורדת ציוד בנייה נעשתה מורכבת ומסורבלת, והפתרון הצומח לבעיה זו הוא מנוף הרמה. מנופי ההרמה מעלים ומורידים ציוד באתרי בנייה במהרה ובכך מקלים על הפועלים, חוסכים זמן רב ומייעלים את העבודה.

מנופי ההרמה מרימים חומרי בניין כמו פלטות גבס, קרמיקות, מלט, חול, בלוקים ועוד. מנופי ההרמה גם מפנים פסולת בנייה מקומות גבוהות.

בעקבות הבנייה הגבוהה לפעמים בלתי אפשרי להרים את המוצרים והחומרים הדרושים אל הפועלים, ואין מנוס מהזמנת מנוף הרמה.

"מנופי אדיר" מספקת שירותים גם למגזר העסקי, השירות הוא מקצועי, אנו מקפידים על הזמנים והיעדים של הפרוייקט, ומתחייבים לעמוד בתקנים והסטנדארטים הבטיחותיים.

אצלנו במנופי אדיר המקצועיות והניסיון מדברים בעד עצמם, וקהל לקוחותינו המרוצה יעיד כי העבודה מתבצעת לשביעות רצונו של הלקוח ובמחירים ללא תחרות. לפרטים והזמנות התקשרו לטלפון 054-9244144.

מנוף הרמה סרטונים נוספים: