המלצות למנוף הרמה

המלצות למנוף הרמה מלקוחות אשר ממליצים על מנוף הרמה של מנופי אדיר. מנופי ההרמה של מנופי אדיר עובדים בכל הארץ ומבצעים מגוון רחב של הרמות מרהיטים מוצרי חשמל עד לחומרי בניין וציור כבד עבור אנשי מקצוע ולקוחת פרטים. מכל ההמלצות, שקבלו אנשי צוות מנופי אדיר המהלך 10 שנות ניסיון, דף זה מרכז מדגם המלצות וכמו כן ניתן להוסיף המלצות תחתית הדף.

ניתן להוסיף המלצות למנוף הרמה

נשמח לשמוע ממכם אחרי סיום העבודה איך הייתה העבודה עם האיש צוות ממנופי אדיר כל שעליכם לעשות שזה למלא הודעה ואם לא קשה ואפשרי נודה לכם אתם תשאירו גם שם ודואר אלקטרוני אך לא חייבים למלא אותם. אם ברצונכם לעקוב אחרי התגובה שלכם ניתן לסמן את האפשרות של "הודע לי על תגובות נוספות באמצעות המייל." אך חייבים למלא את השדה של הדואר אלקטרוני.

על כל תגובה שתשאירו זה יעזור לנו לשפר את השירות שלנו. אז תודה מראש.

לה"לן המלצות:

רועי משולם

בחרתי אותו בגלל הזמינות שלו ובגלל השירות. עזר למובילים להעלות את כל הרהיטים. ממליץ בחום.

מאיר הרוש

כל הכבוד עשה עבודה מעולה ומהירה. ממליץ בחום לכל מי שצריך לעבור דירה.

מאיר כהן

יצא מעולה, הרים את כל הרהיטים תוך שעה.

בועז שרון

אחלה גבר

שי ג׳רסי

תותח על

ישראל פרטוש

אח אתה תותח

אביב שילין

אלוף

ליאור גולן

אלוף!

יניב ששון

במעבר דירה האחרונה שלי שכרתי את מנוף ההרמה של מנופי אדיר והגיע איש מקצועי שעבד עם מובילי הדירה. כל תכולת הדירה שהייתי צריך להעביר מהדירה הישנה לדירה בשכונה חדשה בפתח תקווה, שכונת אם המושבות הדאיג אותי מאוד מכיוון שיש לי הרבה הרהיטים ומוצרי חשמל ולא רציתי שהם יהרסו במעבר הדירה. מובילי הדירה ומנוף ההרמה העבירו את הדירה תוך שש שעות וכל הרהיטים ומוצרי החשמל לא נזקו בכלל.

תודה רבה וכל הכבוד לפיני ממנופי אדיר היה כיף לעבוד אייתו.